Vaše nejčastější otázky

1) Jak si můžu být jistý, že jsem zvolil správný program?

Každou objednávku individuálně kontrolujeme a z uvedených údajů vyhodnotíme, zda je Vámi zvolený program odpovídající Vašim potřebám. V případě, že se kalorický výpočet liší od zvoleného programu, telefonicky s Vámi výběr konzultujeme.

 

2) Jaké potraviny mohu z jídelníčku vynechat?

  • seznam povolených vyjímek naleznete na našem webu v objednávce (u každého programu nabízime i vegetariánskou a bezlaktózovou variantu)
  • běžné výjimky:  ryby, mořské plody, houby, atd., více v objednávce

Bereme v úvahu preference klientů a snažíme se vyhovět individuálním požadavkům, bohužel to není vždy, z technologického hlediska, proveditelné. Na všech krabičkách jsou uvedeny alergeny, které jsou v jídle obsaženy a každý klient si tak na svou zodpovědnost určí vhodnost potravin.

3) Mohu si program upravit (rozdělit) podle sebe?

Programy jsou pevně stanoveny a není možné je upravovat nebo rozdělovat jinak, než je uvedeno v nabídce. Například program Family 15000kJ je určen pro 2 osoby, nelze jej tedy rozdělit na 3 menší porce apod.

 

4) Co dělat, když odjíždím na dovolenou či služební cestu?

Pokud potřebujete na určité dny program přerušit, napište nám svoje požadavky emailem na info@papafood-prague.cz, vždy nejpozději  3 dny před požadovaným datem přerušení. Váš požadavek obratem potvrdíme a program o vynechané dny prodloužíme.

 

5) Jakým způsobem za vybraný program zaplatit?

  • U on-line objednávky lze provést platbu pouze bankovním převodem.
  • Objednávku je nutné mít uhrazenou, abychom vám krabičky mohli doručit.